terça-feira, 13 de março de 2018

Acolhe Amaral guides patients by phone




Patients at the Amaral Carvalho Hospital (HAC) and companions do not need to go to the unit when they have questions or problems with the treatment. For more than four years, the hospital has provided telephone service to provide convenience and agility to service users.

The Acolhe Amaral is composed of nursing professionals who receive, on average, 60 calls a day. "We advise against the side effects of chemotherapy and radiotherapy, medications, how to avoid or ameliorate symptoms and even when it is necessary to seek care in the city hospital or to come to the HAC," explains the service's manager, Sandra Maria Piccin.

The central telephone service has a key role to reassure and inform the procedure for each case. The reported complaints are passed on to the medical and patient care staff and promptly responded with appropriate guidance.
"Most of the time situations are resolved easily and within minutes, through standard protocols."

The professional points out that whenever there is something out of the ordinary, it is important for users to contact by phone. "Our goal is to avoid unnecessary wear and tear and make the patient feel welcomed and protected," he says.

Service
Acolhe Amaral - call center

(14) 3602-1337 or 3602-1357

Nursing professionals receive on average 60 calls a day and advise on the side effects of chemotherapy and radiotherapy, medications, how to avoid or ameliorate symptoms, among other doubts of the users

Author: Ariane Urbanetto
Press: HAC Communication and Marketing Department
Rua das Palmeiras, 89 - Jahu (SP) - Tel .: (14) 3602-1216 / 98138-7006
comunicacao@amaralcarvalho.org.br
Hospital Amaral Carvalho - Rua Dona Silvéria, 150
Chácara Braz Miraglia - Jaú, SP - Telephone: (14) 3602-1200
Donate by phone: (14) 3602-1239
Ombudsman: (14) 3602-1388 -
ouvidoria@amaralcarvalho.org.br
If your company OR your person wants to promote a joint action, contact HAC at (14) 3602-1216 or email
querodoar@amaralcarvalho.org.br

Ахоль Амараль направляє пацієнтів по телефону

Пацієнти роблять Амарал Carvalho Hospital (HAC) і супроводжуючий не потрібно, щоб перейти до одиниці, коли у них є питання або ускладнення лікування. Більше чотирьох років лікарня надає телефонні послуги, щоб забезпечити зручність та оперативність для обслуговування користувачів.

Acolhe Amaral
складається з спеціалістів, що обслуговують медсестер, які в середньому отримують 60 дзвінків на день. «Ми супроводжуємо про побічні ефекти хіміотерапії і променевої терапії, ліки, як уникнути або полегшити симптоми і навіть коли вам необхідно звернутися за медичною допомогою в місцеву лікарню або прийти до HAC,» пояснює відповідальний за службу, Сандри Марія Піччінні.

Центральна телефонна служба має ключову роль для запевнення та інформування про процедуру кожної справи. Повідомлені скарги передаються медичним працівникам та пацієнтам та негайно реагують на відповідні вказівки.
"
Більшість ситуацій часу вирішуються легко і протягом декількох хвилин за допомогою стандартних протоколів".

Професіонали вказують на те, що коли є щось незвичайне, важливо, щоб користувачі спілкувалися по телефону. «Наша мета полягає в тому, щоб уникнути непотрібного зношування і створити відчуття пацієнта схвалення і підтримкусказав він.

The
Acolhe Amaral -
колл-центр

(14) 3602-1337
або 3602-1357

медсестри отримують в середньому 60 дзвінків на день і повідомити про побічні ефекти хіміотерапії і променевої терапії, ліки, як запобігти або полегшити симптоми, серед інших питань від користувачів

Автор: Аріан Урбанетто
Преса: Відділ зв'язку та маркетингу HAC
Руа дас Палмейрас, 89 - Jahu (ІП) - Тел. (14) 3602-1216 / 98138-7006
comunicacao@amaralcarvalho.org.br
Лікарня Амараль Карвальо - Руа Дона Сильверия, 150
Чакара Браз Міраглія - ​​Яу, СП - Телефон: (14) 3602-1200
Пожертвуйте за телефоном: (14) 3602-1239
Уповноважений з прав людини: (14) 3602-1388 - ouvidoria@amaralcarvalho.org.br
Якщо ваша компанія або ваша особа бажає сприяти спільній діяльності, зв'яжіться з HAC (14) 3602-1216 або електронною поштою
querodoar@amaralcarvalho.org.br

Acolhe Amaral führt Patienten telefonisch an

Patienten im Amaral Carvalho Hospital (HAC) und Begleiter müssen nicht zur Einheit gehen, wenn sie Fragen oder Probleme mit der Behandlung haben. Seit mehr als vier Jahren bietet das Krankenhaus einen Telefondienst, um Serviceanwendern Bequemlichkeit und Flexibilität zu bieten.

Der Acolhe Amaral besteht aus Pflegefachkräften, die durchschnittlich 60 Anrufe pro Tag erhalten. "Wir raten von den Nebenwirkungen von Chemotherapie und Strahlentherapie ab, von Medikamenten, wie man Symptome meidet oder lindert und sogar wenn man sich im städtischen Krankenhaus behandeln oder zur HAC kommen muss", erklärt die Leiterin des Service, Sandra Maria Piccin.

Der zentrale Telefondienst spielt eine Schlüsselrolle, um das Verfahren für jeden Fall zu beruhigen und zu informieren. Die gemeldeten Beschwerden werden an das medizinische und pflegerische Personal weitergeleitet und umgehend mit entsprechender Anleitung beantwortet.
"Die meisten Situationen werden durch Standardprotokolle leicht und innerhalb von Minuten gelöst."

Die Fachkraft weist darauf hin, dass es für die Nutzer wichtig ist, dass sie sich immer telefonisch melden, wenn es etwas Außergewöhnliches gibt. "Unser Ziel ist es, unnötigen Verschleiß zu vermeiden und den Patienten willkommen und geschützt zu fühlen", sagt er.

Die
Acolhe Amaral - Call Center

(14) 3602-1337 oder 3602-1357

Pflegekräfte erhalten durchschnittlich 60 Anrufe pro Tag und beraten über die Nebenwirkungen von Chemotherapie und Strahlentherapie, Medikamente, um Symptome zu vermeiden oder zu lindern, neben anderen Zweifeln der Nutzer

Autor: Ariane Urbanetto
Presse: HAC Kommunikations- und Marketingabteilung
Rua das Palmeiras, 89 - Jahu (SP) - Tel.: (14) 3602-1216 / 98138-7006
comunicacao@amaralcarvalho.org.br
Krankenhaus Amaral Carvalho - Rua Dona Silvia, 150
Chácara Braz Miraglia - Jaú, SP - Telefon: (14) 3602-1200
Spenden Sie telefonisch: (14) 3602-1239
Ombudsmann: (14) 3602-1388 -
ouvidoria@amaralcarvalho.org.br
Wenn Ihr Unternehmen ODER Ihre Person eine gemeinsame Aktion fördern möchte, kontaktieren Sie HAC unter (14) 3602-1216 oder senden Sie eine E-Mail querodar@amaralcarvalho.org.br

Acolhe Amaral направляет пациентов по телефону

Пациентам в больнице Амарал Карвалью (HAC) и спутникам не нужно ходить в отделение, когда у них возникают вопросы или проблемы с лечением. На протяжении более четырех лет больница предоставляла телефонные услуги, чтобы обеспечить удобство и гибкость для обслуживания пользователей.

Acolhe Amaral
состоит из медсестер, которые получают в среднем 60 звонков в день. «Мы советуем против побочных эффектов химиотерапии и лучевой терапии, медикаментов, как избежать или улучшить симптомы, и даже когда необходимо обратиться за медицинской помощью в городскую больницу или прийти в HAC», объясняет менеджер службы Сандра Мария Пиккин.

Центральная телефонная служба играет ключевую роль, чтобы успокоить и сообщить о процедуре для каждого случая. Сообщаемые жалобы передаются медицинскому персоналу и пациенту и незамедлительно отвечают соответствующим руководством.
«
Большинство ситуаций времени разрешаются легко и в течение нескольких минут через стандартные протоколы».

Профессионал указывает, что всякий раз, когда есть что-то необычное, для пользователей важно связаться по телефону. «Наша цель - избежать ненужного изнашивания и заставить пациента чувствовать себя приветствуемым и защищенным», - говорит он.

обслуживание
Acolhe Amaral -
колл-центр

(14) 3602-1337
или 3602-1357

Специалисты-медсестры получают в среднем 60 звонков в день и сообщают о побочных эффектах химиотерапии и лучевой терапии, медикаментах, способах предотвращения или улучшения симптомов, среди других сомнений пользователей

Автор: Ariane Urbanetto
Пресса: Отдел связи и маркетинга HAC
Rua das Palmeiras, 89 - Jahu (SP) -
тел.: (14) 3602-1216 / 98138-7006
comunicacao@amaralcarvalho.org.br
Больница Амарал Карвалью - Руа Дона Сильверия, 150
Chácara Braz Miraglia - Jaú, SP -
Телефон: (14) 3602-1200
Пожертвовать по телефону: (14) 3602-1239
Омбудсмен: (14) 3602-1388 - ouvidoria@amaralcarvalho.org.br
Если ваша компания ИЛИ ваш человек хочет продвигать совместные действия, свяжитесь с HAC по телефону (14) 3602-1216 или по электронной почте
querodoar@amaralcarvalho.org.br

Acolhe Amaral prowadzi pacjentów przez telefon

Pacjenci do Amaral Carvalho Hospital (HAC) i towarzysz
ący nie musi przenieść się do zespołu, gdy mają pytania lub powikłań leczenia. Od ponad czterech lat szpital świadczy usługi telefoniczne, aby zapewnić wygodę i sprawność użytkownikom usług.

Acolhe Amaral składa si
ę z pielęgniarek, którzy otrzymują średnio 60 połączeń dziennie. „Mamy poprowadzić o skutki uboczne chemioterapii i radioterapii, leki, jak uniknąć lub złagodzić objawy i nawet kiedy trzeba szukać opieki w miejscowym szpitalu lub przyjść do HAC,” wyjaśnia odpowiedzialny za usługę, Sandra Maria Piccin.

Centralna usługa telefoniczna odgrywa kluczow
ą rolę w uspokojeniu i informowaniu o procedurze w każdym przypadku. Zgłoszone skargi są przekazywane personelowi medycznemu i opiekującemu się pacjentem i niezwłocznie odpowiedziały odpowiednimi wskazówkami.
"Wi
ększość sytuacji jest rozwiązywana łatwo i w ciągu kilku minut, za pomocą standardowych protokołów."

Profesjonalista zwraca uwag
ę, że gdy jest coś niecodziennego, ważne jest, aby użytkownicy kontaktowali się telefonicznie. „Naszym celem jest, aby uniknąć niepotrzebnego zużycia i sprawiają, że czują pacjent z zadowoleniem i poparciem,” powiedział.

The
Acolhe Amaral - call center

(14) 3602-1337 lub 3602-1357

piel
ęgniarki otrzymują średnio 60 połączeń dziennie i doradzić na skutki uboczne chemioterapii i radioterapii, leki, jak zapobiec lub złagodzić objawy, między innymi pytania użytkowników

Autor: Ariane Urbanetto
Prasa: Dział komunikacji i marketingu HAC
Rua das Palmeiras, 89 - Jahu (SP) - tel. (14) 3602-1216 / 98138-7006
comunicacao@amaralcarvalho.org.br
Szpital Amaral Carvalho - Rua Dona Silvéria, 150
Chácara Braz Miraglia - Jaú, SP - Telefon: (14) 3602-1200
Przeka
ż darowiznę przez telefon: (14) 3602-1239
Rzecznik: (14) 3602-1388 -
ouvidoria@amaralcarvalho.org.br
Jeśli Twoja firma LUB Twoja osoba chce promować wspólną akcję, skontaktuj się z HAC pod numerem (14) 3602-1216 lub e-mailem
querodoar@amaralcarvalho.org.br

Acolhe Amaral guide les patients par téléphone

Les patients do Amaral Carvalho Hospital (HAC) et d'accompagnement n'a pas besoin de se déplacer à l'unité quand ils ont des questions ou des complications du traitement. Pendant plus de quatre ans, l'hôpital a fourni un service téléphonique pour fournir commodité et agilité aux utilisateurs de services.

L'Acolhe Amaral est composée de professionnels infirmiers qui reçoivent en moyenne 60 appels par jour. « Nous guidons des effets secondaires de la chimiothérapie et la radiothérapie, les médicaments, comment éviter ou atténuer les symptômes et même quand vous avez besoin de demander des soins à l'hôpital local ou venir à la HAC », explique le responsable du service, Sandra Maria Piccin.

Le service téléphonique central a un rôle clé à jouer pour rassurer et informer la procédure pour chaque cas. Les plaintes signalées sont transmises au personnel médical et aux soignants et répondent rapidement avec des conseils appropriés.
"La plupart du temps, les situations sont résolues facilement et en quelques minutes, grâce à des protocoles standard."

Le professionnel souligne que chaque fois qu'il y a quelque chose hors de l'ordinaire, il est important pour les utilisateurs de contacter par téléphone. « Notre objectif est d'éviter une usure inutile et de faire la sensation du patient accueilli et soutenu », at-il dit.

Le
Acolhe Amaral - centre d'appel

(14) 3602-1337 ou 3602-1357

les infirmières reçoivent une moyenne de 60 appels par jour et donnent des conseils sur les effets secondaires de la chimiothérapie et la radiothérapie, les médicaments, comment prévenir ou soulager les symptômes, entre autres questions des utilisateurs

Auteur: Ariane Urbanetto
Presse: Département Communication et Marketing HAC
Rua das Palmeiras, 89 - Jahu (SP) - Tél.: (14) 3602-1216 / 98138-7006
comunicacao@amaralcarvalho.org.br
Hôpital Amaral Carvalho - Rua Dona Silvéria, 150
Chácara Braz Miraglia - Jaú, SP - Téléphone: (14) 3602-1200
Faire un don par téléphone: (14) 3602-1239
Ombudsman: (14) 3602-1388 -
ouvidoria@amaralcarvalho.org.br
Si votre entreprise OU votre personne veut promouvoir une action conjointe, contactez HAC au (14) 3602-1216 ou par courriel
querodoar@amaralcarvalho.org.br

Nenhum comentário:

Postar um comentário