quarta-feira, 24 de janeiro de 2018

Users evaluate HAC services




The Hospital Amaral Carvalho (HAC) once again commemorates the positive results of the users' satisfaction assessment for the 2017 financial year. The satisfaction rate of patients, families and donors was more than 90% (good / good) in all research carried out by the Ombudsman's Office.

More than 6,600 randomly selected people answered questions about the attendance of the teams, physical facilities, equipment, accommodations, cleaning and visiting times. "Surgical Center, Intensive Care Unit, diagnostic imaging and support houses were some of the services evaluated," says ombudsman assistant Jennifer Faraco Nacbar.

In all categories, the classification was positive. There was also a 15% increase in praise and a 46% drop in criticism compared to the previous year.

The professional explains that the opinion of the users is of extreme importance for classifying the quality of activities and promoting continuous improvements.

Regarding the image: Degree of satisfaction of patients, relatives and donors was more than 90% (good / good) in all the questions of the survey carried out by the Ombudsman

Ombudsman Report: http://www.amaralcarvalho.org.br/amaralcarvalho/pt/destaques-conteudo/visualizar/coddestaques_conteudo/2151/usuarios-avaliam-servicos-do-hac.html

Photo voluntarily produced by Demetrio Martins

Author: Ariane Urbanetto
Press: HAC Communication and Marketing Department
Rua das Palmeiras, 89 - Jahu (SP) - Tel .: (14) 3602-1216 / 98138-7006
comunicacao@amaralcarvalho.org.br
Hospital Amaral Carvalho - Rua Dona Silvéria, 150
Chácara Braz Miraglia - Jaú, SP - Telephone: (14) 3602-1200
Donate by phone: (14) 3602-1239
Ombudsman: (14) 3602-1388 -
ouvidoria@amaralcarvalho.org.br
If your company OR your person wants to promote a joint action, contact HAC at (14) 3602-1216 or email querodoar@amaralcarvalho.org.br

Користувачі оцінюють послуги HAC

Carvalho Лікарня Амарал (ХАГ) в черговий раз відзначає позитивні результати оцінки задоволеності користувачів за рік 2017. Рівень задоволеності пацієнтів, сімей та донорів було більше, ніж 90% (відмінно / добре) на всіх дослідження, проведене Омбудсманом.

Більш 6.600 чоловік випадково обраних відповіли на питання про турботу команд, споруд, обладнання, розміщення, чистота і годинник відвідувань. «Операційна кімната, відділення інтенсивної терапії, діагностичні візуалізація і підтримки вдома були деякі з оцінюваних послугсказав помічник омбудсмана, Дженніфер Faraco Nacbar.

У всіх категоріях класифікація була позитивною.
Також спостерігалося 15% збільшення похвали та зниження критики на 46% у порівнянні з попереднім роком.

Професійний пояснює, що думка користувачів має першорядне значення для класифікації якості діяльності та безперервного вдосконалення.

Звертаючись до зображення: рівень задоволеності пацієнтів, сімей та донорів більш ніж на 90% (відмінно / добре) у всіх питаннях опитування, проведеного омбудсменом

Уповноважений з прав людини Доповідь: http://www.amaralcarvalho.org.br/amaralcarvalho/pt/destaques-conteudo/visualizar/coddestaques_conteudo/2151/usuarios-avaliam-servicos-do-hac.html

Фото
добровільно випускається Деметріо Мартінс

Автор: Аріан Урбанетто
Преса: Відділ зв'язку та маркетингу HAC
Руа дас Палмейрас, 89 - Jahu (ІП) - Тел. (14) 3602-1216 / 98138-7006
comunicacao@amaralcarvalho.org.br
Лікарня Амараль Карвальо - Руа Дона Сильверия, 150
Чакара Браз Міраглія - ​​Яу, СП - Телефон: (14) 3602-1200
Пожертвуйте за телефоном: (14) 3602-1239
Омбудсмен: (14) 3602-1388 - ouvidoria@amaralcarvalho.org.br
Якщо ваша компанія або ваша особа бажає сприяти спільній діяльності, зв'яжіться з HAC (14) 3602-1216 або електронною поштою
querodoar@amaralcarvalho.org.br

Benutzer bewerten HAC-Dienste

Das Amaral Carvalho Hospital (CAH) feiert erneut die positiven Ergebnisse der Bewertung der Zufriedenheit der Nutzer für das Jahr 2017. Die Zufriedenheit der Patienten, Familien und Spender war mehr als 90% (sehr gut / gut) überhaupt Forschung, die vom Büro des Bürgerbeauftragten durchgeführt wird.

Mehr als 6.600 Menschen beantworteten zufällig ausgewählten Fragen über die Pflege von Teams, Einrichtungen, Ausrüstung, Unterkunft, Sauberkeit und Besuchszeiten. „OP, Intensivstation, diagnostische Bildgebung und Unterstützung beherbergt einige der bewerteten Leistungen waren“, sagte der Ombudsmann Assistent, Jennifer Faraco Nacbar.

In allen Kategorien war die Klassifizierung positiv. Das Lob wurde um 15% gesteigert und die Kritik im Vergleich zum Vorjahr um 46% reduziert.

Professionelle erklärt, dass die Meinung der Nutzer von größter Bedeutung für die Einstufung der Qualität der Aktivitäten und kontinuierliche Verbesserungen.

Mit Bezug auf das Bild: Der Grad der Zufriedenheit von Patienten, Familien und Spendern wurde mehr als 90% (sehr gut / gut) in allen Fragen Umfrage des Bürgerbeauftragten

Ombudsmann-Bericht: http://www.amaralcarvalho.org.br/amaralcarvalho/pt/destaques-conteudo/visualizar/coddestaques_conteudo/2151/usuarios-avaliam-servicos-do-hac.html

Foto freiwillig von Demetrio Martins produziert

Autor: Ariane Urbanetto
Presse: HAC Kommunikations- und Marketingabteilung
Rua das Palmeiras, 89 - Jahu (SP) - Tel.: (14) 3602 bis 1216 / 98.138-7.006
comunicacao@amaralcarvalho.org.br
Krankenhaus Amaral Carvalho - Rua Dona Silvia, 150
Chácara Braz Miraglia - Jaú, SP - Telefon: (14) 3602-1200
Spenden Sie telefonisch: (14) 3602-1239
Ombudsmann: (14) 3602-1388 - ouvidoria@amaralcarvalho.org.br
Wenn Ihr Unternehmen ODER Ihre Person eine gemeinsame Aktion fördern möchte, kontaktieren Sie HAC unter (14) 3602-1216 oder senden Sie eine E-Mail querodar@amaralcarvalho.org.br

Пользователи оценивают услуги HAC

Больница Амарал Карвалью (HAC) еще раз отмечает положительные результаты оценки удовлетворенности пользователей в течение финансового года 2017 года. Уровень удовлетворенности пациентов, семей и доноров составил более 90% (хороший / хороший) во всех исследования, проведенные Управлением омбудсмена.

Более 6,600 случайно выбранных людей ответили на вопросы о посещаемости команд, физических объектов, оборудования, помещений, уборке и времени посещения. «Хирургический центр, отдел интенсивной терапии, диагностические визуализационные и вспомогательные дома были частью оцениваемых услуг», - говорит помощник омбудсмена Дженнифер Фарако Некбар.

Во всех категориях классификация была положительной.
Также наблюдалось 15-процентное увеличение похвалы и снижение критики на 46% по сравнению с предыдущим годом.

Профессионал объясняет, что мнение пользователей имеет чрезвычайно важное значение для классификации качества деятельности и содействия постоянным улучшениям.

Что касается изображения: степень удовлетворенности пациентов, родственников и доноров составляла более 90% (хорошая / хорошая) во всех вопросах опроса, проведенного Омбудсменом

Доклад омбудсмена: http://www.amaralcarvalho.org.br/amaralcarvalho/pt/destaques-conteudo/visualizar/coddestaques_conteudo/2151/usuarios-avaliam-servicos-do-hac.html

Фотография, добровольно созданная Деметрио Мартинсом

Автор: Ariane Urbanetto
Пресса: Отдел связи и маркетинга HAC
Rua das Palmeiras, 89 - Jahu (SP) - тел.: (14) 3602-1216 / 98138-7006
comunicacao@amaralcarvalho.org.br
Больница Амарал Карвалью - Руа Дона Сильверия, 150
Chácara Braz Miraglia - Jaú, SP - Телефон: (14) 3602-1200
Пожертвовать по телефону: (14) 3602-1239
Омбудсмен: (14) 3602-1388 - ouvidoria@amaralcarvalho.org.br
Если ваша компания ИЛИ ваш человек хочет продвигать совместные действия, свяжитесь с HAC по телефону (14) 3602-1216 или по электронной почте
querodoar@amaralcarvalho.org.br

Użytkownicy oceniają usługi HAC

Szpital Carvalho Amaral (CAH) obchodzi po raz kolejny pozytywne wyniki oceny satysfakcji użytkownika na rok 2017. Poziom satysfakcji pacjentów, ich rodzin i dawców było więcej niż 90% (doskonały / dobry) w ogóle badania przeprowadzone przez Biuro Rzecznika Praw Obywatelskich.

Ponad 6600 osób losowo wybranych odpowiedzi na pytania dotyczące opieki zespołów, urządzeń, sprzętu, zakwaterowania, czystości i godziny odwiedzin. „Sala operacyjna, Intensywnej Terapii, diagnostyki obrazowej i wsparcia domy były jednymi z ocenianych usług”, powiedział zastępca rzecznika praw obywatelskich, Jennifer Faraco Nacbar.

We wszystkich kategoriach klasyfikacja była pozytywna. Nastąpił również wzrost popularności o 15% i spadek o 46% krytyki w porównaniu z rokiem poprzednim.

Profesjonalne wyjaśnia, że ​​opinia użytkowników ma ogromne znaczenie dla klasyfikacji jakości działań i ciągłych ulepszeń.

Odnosząc się do obrazka: Poziom zadowolenia pacjentów, ich rodzin i dawców było więcej niż 90% (doskonały / dobry) we wszystkich pytaniach ankietowych prowadzonych przez Rzecznika

Rzecznik Raport: http://www.amaralcarvalho.org.br/amaralcarvalho/pt/destaques-conteudo/visualizar/coddestaques_conteudo/2151/usuarios-avaliam-servicos-do-hac.html

Zdjęcie dobrowolnie wyprodukowane przez Demetrio Martins

Autor: Ariane Urbanetto
Prasa: Dział komunikacji i marketingu HAC
Rua das Palmeiras, 89 - Jahu (SP) - tel. (14) 3602-1216 / 98138-7006
comunicacao@amaralcarvalho.org.br
Szpital Amaral Carvalho - Rua Dona Silvéria, 150
Chácara Braz Miraglia - Jaú, SP - Telefon: (14) 3602-1200
Przekaż darowiznę przez telefon: (14) 3602-1239
Ombudsman: (14) 3602-1388 - ouvidoria@amaralcarvalho.org.br
Jeśli Twoja firma LUB Twoja osoba chce promować wspólną akcję, skontaktuj się z HAC pod numerem (14) 3602-1216 lub e-mailem
querodoar@amaralcarvalho.org.br

Les utilisateurs évaluent les services HAC

L'Hôpital Amaral Carvalho (CAH) célèbre une nouvelle fois les résultats positifs de l'évaluation de la satisfaction des utilisateurs pour l'année 2017. Le niveau de satisfaction des patients, des familles et des donateurs était plus de 90% (excellent / bon) tout recherche effectuée par le bureau du médiateur.

Plus de 6 600 personnes choisies au hasard ont répondu à des questions sur la présence des équipes, les installations physiques, l'équipement, l'hébergement, le nettoyage et les heures de visite. «Le centre chirurgical, l'unité de soins intensifs, l'imagerie diagnostique et les maisons de soutien faisaient partie des services évalués», affirme Jennifer Faraco Nacbar, adjointe à l'ombudsman.

Dans toutes les catégories, la classification était positive. Les éloges ont également augmenté de 15% et les critiques de 46% par rapport à l'année précédente.

Le professionnel explique que l'opinion des utilisateurs est d'une extrême importance pour classer la qualité des activités et promouvoir des améliorations continues.

Se référant à l'image: Niveau de satisfaction des patients, les familles et les bailleurs de fonds a été plus de 90% (excellent / bon) dans toutes les questions de l'enquête menée par le médiateur

Rapport de l'ombudsman: http://www.amaralcarvalho.org.br/amaralcarvalho/pt/destaques-conteudo/visualizar/coddestaques_conteudo/2151/usuarios-avaliam-servicos-do-hac.html

Photo produite volontairement par Demetrio Martins

Auteur: Ariane Urbanetto
Presse: Département Communication et Marketing HAC
Rua das Palmeiras, 89 - Jahu (SP) - Tél .: (14) 3602-1216 / 98138-7006
comunicacao@amaralcarvalho.org.br
Hôpital Amaral Carvalho - Rua Dona Silvéria, 150
Chácara Braz Miraglia - Jaú, SP - Téléphone: (14) 3602-1200
Faire un don par téléphone: (14) 3602-1239
Ombudsman: (14) 3602-1388 - ouvidoria@amaralcarvalho.org.br
Si votre entreprise OU votre personne veut promouvoir une action conjointe, contactez HAC au (14) 3602-1216 ou par courriel
querodoar@amaralcarvalho.org.br

Nenhum comentário:

Postar um comentário